Izglītības iestādes darba prioritātes un plānotie sasniedzamie rezultāti
2024./2025. mācību gadā
Prioritāte | Sasniedzamie rezultāti kvantitatīvi un kvalitatīvi |
1. Nodrošināt izglītojamiem kvalitatīvu pāreju uz mācību procesa īstenošanu valsts valodā lingvistiski neviendabīgā izglītības iestādes vidē. | a) kvalitatīvi 1. Veikt grupu pedagogu un skolotāja palīgu rotāciju, lai nodrošinātu kvalitatīvu pāreju uz Vienotu skolu īstenošanai. 2. Motivēt pedagogus apmeklēt kursus, lai pilnveidotu latviešu valodas prasmes. 3. Turpināt īstenot rīcības plānu “Vienotas skolas īstenošana” 2023.–2026. gadam. 4. Pedagogu un vecāku mērķtiecīga sadarbība, izglītojamo valodas prasmju uzlabošanai.
|
b) kvantitatīvi 1. 80% pedagogi dalās pieredzē ar labās prakses piemēriem valodas mācību jomā (rotaļnodarbību savstarpējie vērojumi, konstruktīva atgriezeniskā saite). 2.100% pedagogi reizi mēnesī izgatavo didaktisko materiālu valodas mācību jomai atbilstoši grupas vecumposmam un mēneša tematam. 3. Katras grupas vecāku stendā 1-2 reizes mēnesī tiek izvietoti materiāli ar ikdienā lietojamiem, apgūstamiem vārdiem, frāzēm latviešu valodā nostiprināšanai kopā ar vecākiem. 4. Iegādāties mācību līdzekļus valodas mācību jomai.
|